Angel00 ay yok kız bende sağlık ocağı takipliyim, d vitamini kullanıyoruz, kan ilacına başlamadık daha, kaçıncı ayda başlanıyor. Özele gitcek durum yok valla, Menenjit aşısı için gitcez önümüzdeki aylarda, ama pahalı oluyo baya, hem muayene ücreti hem aşı ücreti vercez. Bari muayene ücretini az versek, Bi aşı olup çıkıcaz sonuçta 🤦🏻♀️🤦🏻♀️