MhndsAnne oncelikle ben bu konuda egitim almis biri degilim tecrube ve bir kac arkadasa yardim edip basarili sonuc aldigimiz icin sizlerle de paylasmak istedim.
Gaz sancilari eger ki cok rahatsiz ediyorsa hareketle rahatladigi icin gaz sancilarinin bitisini beklemeniz sizin icinde bebeginiz icinde daha iyi olur bence. Simdi deneyip olupsuz sonuc alma ihtimaliniz biraz daha yuksek ve sonrasinda da ilk olumsuz sonuclandigi icin psikolojikman tekrar baslamak istemeyebilirsiniz. Zaten az bir sure kalmis onunuzde gaz sancilarinin bitmesine biraz daha sabredin derim 💕
Bir tek size tavsiyem gaz sancisi olmadigi zamanlar hafif alistirma niyetine kucuk uygulamalar yapip hep bebisiniz hazir mi hem siz hazirmisiniz deneyebilirsiniz.