giz oyun minderinde ana kucağında falan oynamaya başladı .beşiğinde uyuyor zaten yatağımda yatırmıyorum korkuyorum çünkü.Bakalım bayramda yirmi günlük bir tatile çıkıyoruz .Döndüğümüzde beş ayına yakın olacak.5 ayı bitirince ben de güzel bir düzen kurarım inşallah.peki hem uyku eğitimi hem oda ayırma aynı anda olur mu sizce ?