Ya ben bilen varsa sorayım daha bugün üç aylık oldu bebeğim kollarımda yaylanarak uykuya geçiyor emzik almadan uyumuyor popoya pış pış yaparken bir yandan ee ee demem gerekiyor ee ee demezsem sinirleniyor sanki söyle der gibi ee eeliyor ben de yavaştan başlasam mı sizce