Kimeneayol emzirmeden önce biraz sağım yap fazlasını al kalan sütü istersen sakla istersen uykusunda ver biberonla vermemeye çalış mümkün olduğunca şırınga ile verebilirsin benimde öyleydi anca bende öyle yaptım ama bana sorarsan sakla 4 buçuk aylıkken memeyi bıraktı nazar ettim kendime sütüm kesildi