Kimeneayol
Canım benimde öyle ilk emmeye başladığı an akıyor bir memeden emerken diğerinden akıyor tazyik sonra emdikçe tazyik azalıyor boğazına kaçıyor korkuyorum her seferinde yüreğim ağzıma geliyor şimdide meme reddi yaşıyoruz acaba tazyikten mi diye düşünüyorum. Çok geliyor rahatsız oluyor sanırım ,😞🤦 makas işareti falan yapıyorum bazen başkada bir yöntem bilmiyorum 🤷♀️