Kimeneayol ben 4 ay uğraştım ve en son sorunu o kadar basit bir yöntemle çözdüm ki, yatarak emzirme 😀 hem sen rahat hem bebek rahat, çok gelen süt yok, varsa aşağıdan akıyor falan uğraş yok, üst baş sütten mahvolma derdi yok 😀 bir de adaçayı ama çok içmeyin 1 hafta günde 1 bardak sonra bırakın.