tugbac yok kız veriliyor ibrahim saraçoğlu kimyon çayı yaz youtube’a bak ne diyor içine şeker bile atın diyor 😂 hani verme dedim çünkü af edersin bi b*ka yaramıyor 😂 yoksa zararı yok sadece yararı da yok. Sen gaz olayını 2.5 ya da 3 ayına dek yaşarsın, o zmna dek her şeyi denersin de anlık rahatlama olur. Benim bebeğim 2.5 aylık olana dek gazdan ölcek sanıyordum inlemeleri vardı gece derin uykusunda bşle. Sonra bıçak gibi kesildi birden. Bağırsakları ne zmn gelişirse, o zmn bitiyor gaz maz her şey.