Ben günde 3 kupa içiyordum kimyon rezene anason fakat asla gazı bitmiyordu hatta gaz damlası dahi kullandığımız halde suan 3 ay 1 gunluk oldu sadece damla kullanıyoruz çok çok iyi olmasada eskiye göre bir tık daha rahat (bu arada benim bebeğim kolik oldugu için damla kullanıyorum yanlis yönlendirmek istemem )