tugbac ben kullandım çokta memnum kaldım benim işimi kimyon çözdü . Ne gaz damlaları ne bağırsak düzenleyicileri hiç biri kesin sonuş vermedi . Günde 3 kez 1 çay bardağı kaynak suya 2 çay kaşığı kimyon koydum 15 dakika beklettim demlensin diye sonra içtim sonda kalan taneleriyle birlikte . Daha kolay çıkarmaya başlayınca 2 ye düşürdüm . Şuanda da çıkarıyor maşallah zorlanmıyoruz o yüzden bıraktım . 3 ay 22 günlük olduk