nermins1 benim ilk gebelikte ,38+3 günlük doğdu hiç bisim yoktu lekem geldi sabah 8 de akşam 6 sancım bı kereden geldi gece 1 doğurdum ilkinci gebelikte 39+2 günlük doğdu oda sabah bı kereden suyum geldi. Hiç bisim yoktu sancım yoktu hastaneye gitiyimde acilmam 5 olmuştu 3 saate doğurdum