salakmisincemilee nermins1 40+4 te hiçbir belirtim yokken bi anda suyum geldi açılmam olmadı 20 saat suni sancıyla doğum yaptım
meryemoa Nealakasivarrr benimkinde bilmiyolardi 4e yakın dediler suyum gelip gitmiştim ama kalp atışı hızlı olduğu için sezeryanw aldılar
Ondina nermins1 38+0 kontrol için gittim, doktor dedi senin sancıların çok doğum başlamış. Kontrole diye evden çıkıp bebekle döndük. 🤭
meryemoa Nealakasivarrr hayır Ankara da şehir hastanesinde doğum yaptım da daha düzelmiş değilim belden iğne vururken yapamadı 2 3 kez denedi ve şuanda 8 aylık bebeğim daha bel ve sırt ağrısı çekiyorum eğilip kalkamiyrm