nermins1 bende 41+1 de doğum yaptım 2 buçuk ay önce 0 sancı 0 açılmayla…muayene amaçlı gittim hemen yarış yapıldı fitil verildi ardından suni sancı öyle böyle derken akşam 5 te başlattılar gece 1 de bebeğimi kucağıma aldım darısı size inşallah.Evde başlayan sancı daha iyi bence en azından ağrıyı evde çeker dk si dustu mu öyle hastaneye gidersin ama başka türlü hastane mahvediyir insanı