Tubasahra benim kızım 2 yaşına 1 hafta kala çiş kaka söylemeye başladı. Gündüz hiç takmıyırdum ama gece takıyırdum. 7 ay kadar da gece taktım. Birkaç kere bırakmayı denedim ama olmadı. Çiş saatini tam tutturamadım. 2 yaş 7-8 aylıkken tamamen buraktırdım geceyide. Ama biZde şöyle, kızım çok su içiyor yatmadan önce de içiyor genelde, eğer içip yatarsa uyuduktan 2 saat sonra çişe götürüyorum. 2 saati geçersem genelde yatak ıslanıyor:( eğer yatmadan su içmediyse de uyuduktan 3,5 saat sonra çişe götürüyorum. İlk çişte bir türlü kendi uyanamıyor. Ama gece yarısı ikinci üçüncü çiş gelirse kendi uyanıyor çişim geldi diye🤷♀️ Ben ilk zamnlar gece bez takmanın olumsuz bi yanını görmedim ama her bebğin gelişimi farklı. Birde gece bez takarken gece külotu bu bez değil diyordum. Çiş gelirse yine kalk fln diye anlatıyordum.