Benım oglumda tam 2 bucuk yasında bır haftadır basladık ıkı saatte bır goturuyorum gunduzlerı. Kendısı hala soylemıyor bugun bıraktım goturmeye soylemesını bekledım tam ucundayken bıraz kacırmıs çişim var dedi işk kez goturdum devamını oraya yaptı lazımlık kullanmadım ben klozete aparat aldım kucukte bır mervıden cok aulır alıstı. Benım tek sıkıntım gece sut ıcmesı asla bıraktıramıyorum kıyamet kopuyor ona ragmen bezlemıuprum gece kuru uyanıyor hatta 3 bıberon sute rahmen gece ısemıyorsa daha baglamam dıye dusunuyorum. Gece asla cıs yapmıyor sut ıcın uyandıgında gotureyım dedım kıyamet koptu🤣😅