Birkizbiroglan Tubasahra bizim de bez varken kaka 2 günde bir olurdu, başladığımizdan beri nerdeyse her gün yapmaya başladı. Ama mesela bugün kaka yok. Aslında normal, çok uzun tutmamaya çalışmak lazım kabız olursa ve canı yanarsa sorun olabilir