Deletedmom_45 Kıııııız maşaalllah 100 yorumun 80 i Iphone kullanıcısı forumda açılan birikim geçim eş maaşı vb. konular da eşimin gelirini falan konuşunca ben linçlenmiştim insanlarla dalgamı geçiyorsun sen kocan senin pilotmuuu😂 bacılar çogunuz da ıphone var valla nerde bu kıt kanaat geçiniyoz birikim yapamıyoz diyenlerin telefon markaları herkeste en az 13 binlik telefon var 😂