Deletedmom_45 Ya sey keske posta iphone kac kullaniyosunuz yazsaymisim 🤣 saka bi yana bende istiyorum nasip gule güle kullanın kizlar 🥰😘😍🌺🌺
YeniAnneIstanbul tenceretavakuskana esimin is telefonu 13pro max diger 13lerle ayni ama esim begenmiyor😅 benim samsung s22 ultra eski telefonum s21 ultra onunla karsilastirinca sanki iphonea daha sonra geliyor ozelikler diyip benim telefonnuma el koydu 🙈 ozelikle pilin kullanim omrune sinir oluyordu esim
tenceretavakuskana YeniAnneIstanbul bende senelerce samsung kullanıp meraktan gectım ıphone a ama memnunum genel olarak tek sıkıntım sarjı ıste
Deletedmom_45 Bitikmomi olabilir 🤣🤣 saka bi yana istiyorum o telefonu cok bide valla keske 7 bin felanken alaydim 🥲🥲
YeniAnneIstanbul tenceretavakuskana aynen bende tam tersi iphone 2012de kullanmistim o zaman 4s yeni cikmisti 😂 ama sarji sayesinde iphonedan o kadar sogudumki ondan sonra android modeli kullandim o yilin en iyi android hangisiyse hep onu tercih ediyorum o sekilde daha memnun kaldim. Ama tabi tercih meselesi herkesin kriterleri farkli 😊
Bitikmomi Deletedmom_45 ay geçen 10 bin filandı galiba 🙁 eşim iPhone a yatırım yapıcam diyo haklı galiba 😆
Ogullarinaasikanne Deletedmom_45 redmi note 9s cok memnunum valla su zamana kadar her markayi kullandim iphone haric yalan yok🙈donmadan calisan sorunsuz tel esimede yeni 10s aldik 😂😂
Deletedmom_45 Ogullarinaasikanne redmi alacakti esim sevemedim o telefonlari ben bi oppo istedim memnunum ama gonul ister bi iphone 😍😍