Deletedmom_45 sarilokumumm sonunda benim telefondan kullanan cikti bende asiri memnunum cok hizli kamerasi sahane sence😍😍😍
KbraYksl-45 BuseCan nasil telefon bende almayı düşünüyorum da hiç iphone kullanmadım ama alınabilir miyim ? Kamerası falan iyi mi😇
tenceretavakuskana Yazannesi1 ay ıkı sene oldu 89 benım ama bellı yanı bence var bı sorun cok cabk tukenıyo sarj zaten bıde cok gıcık bısey
KahveliVera Busraata iPhone kullanıcısı olmamanla da etkilenmezdi emin ol dün sattım daha aynısını berrrbbbaaatttt bir telefon 😆😆
Kocakgiller birtutamsac aynen bi kullanan bir daha bırakamıyor gerçekten kaliteli bende seneler önce 6s kullanıyordum çok iyiydi ama samsunga alışık olduğum için yapamadım satım simdi ara ara heves etmiyor degilim😊
Elf123 iPhone 12 pro memnunun on senedir ıphone ikinci ellerini kullandım sıfırına kullanmak nasip oldu 🙂
Mihre BAL_EVLAT16 Çünkü ıphone kullanmak bir bilmem be göstergesi o yüzden hemen yazarlar 😂Boşluğu dolduracak cümle bulamadım