NagehanB işe gitmiyorım üniversite okuyorum ben, bölümüm hemşirelik bu arada, kızım 1 aylık olduktan sonra okula döndüm, buzdolabına süt bırakıyorum eşim ısıtıp içiriyor, şu an kızım 2 aylık , 2 ay sonra okul yaz tatiline girecek, aklı ermeye başladığında arar mı beni bilemiyorum, doğum zor olmuştu benim, dinlenemediğim için iyileşme süreci uzadı sadece, herhangi bir sağlık sorununuz yoksa ne kadar erken başlarsanız o kadar kolay hızlı alışırsınız, çok dikişim vardı hep ayaktayım okula git gel falan enfeksiyon kaptım, daha tamamen atlatmış değilim.