Ben bebeğim 8 aylıkken işe başladım, kayınvalidem bakıyor bebeğime. İlk zamanlar pek zorlanmadım ama şu an 11 aylık bazı sabahlar işe gideceğim saatlerde uyanık oluyor ve arkamdan ağlıyor çok zor geliyor o ağlarken işe gelmek 😔 ama şu an daha küçük akşam eve geleceğimi idrak edemiyor, bir daha gelmeyeceğim sanıyor da ağlıyor, sabah gidip akşam geldiğimi idrak etmeye başlayınca ağlamaz diye düşünüyorum. Akşam 18:30 da evde oluyorum ama süt iznim 1 ay sonra bitecek 8 i bulacak evde olmam 😕 nasıl yapıcam bilmiyorum ama o düzene de alışacağız inşaAllah, mecbur olmasakta çocuklarımıza 3 yaşına kadar kendimiz bakabilsek keşke ama bazen mümkün olmuyor maalesef. Allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲🏻