Benim kızımda 3 aylık suan temmuzda işe başlayacağım bakıcıya bırakacağım karşı komşum bakacak hemen cok üzülüyorum ama çalışmak zorundayım hayat şartı cok zor umarım kızım için iyi olur işime nasıl adapte olacağım bilmiyorum olabilecekmiyim acaba vicdanım küçücük bebeğim bana ihtiyacken bırakıp gidiyorum diyorum ama .