1minik merhaba benim de bayram sonrası başlamam gerekiyor ama biraz geciktirip ücretsiz izine çıkmak istiyorum 1 aylık raporu nasıl aldınız parça parça mı, kendi doktorunuzdan mi aldınız, ben de düşünüyorum ama nereden alsam nasıl ifade etsem bilemedim daha önce hasta olmadan hiç rapor almamıştım tuhaf geliyor