Bisracinarkartal
Sabah 6da kalkıyorum.
Cildimi temizleyip nemlendiriyorum.
Kahvaltı hazırlayıp ortalık topluyorum, çocukların çantasını hazırlayıp giyiniyorum.
7de çocuklar kalkıyor, yedir giydir temizle.
7.50de düşüyoruz yollara, küçük olan ananeye, büyük olan kreşe.
Tüm gün çalışıyorum, akşam 6buçukta çocukları toplayıp eve anca giriyoruz.
Bir gece önceden pişirilmiş yemekleri ısıt, sofra kur yedir topla.
Çocuklarla oyna uykuya hazırla.
Odalarına yatırıp mutfağa giriyorum ertesi gün için yemek hazırlıyorum, ufak tefek temizlik toparlama çamaşır filan.
Çocuklar uyuyunca eşimin yanına geçiyorum birlikte film keyfi yapıyoruz. Ya da spor😁
12 gibi kalkıp cilt temizliği yapıp serum filan sürüyorum. Serumlar emilirken banyo tuvalet temizliği yapıyorum.
Ve nihayet uyku.
Temizlik bizde haftada bir haftasonu yapılıyor. Onun dışında hafta içi 2 defa robot çalıştırıyorum.