Bisracinarkartal ayın 15 günü calısıp 15 günü evdeyim 😊 nöbetteyken 08/08 işte oluyorum aksam gelince cay faslı oglusumla oyunlar, legolar, kitaplar vs derken gün bitiyor. Ertesi sabah da eşim işte oluyor bu defa sabah oğlum 9 gibi uyanır 10.30 gibi kahvaltı, 12.30 gibi meyvesini yer 😊 14.00 gibi uyuturum emziririp o arada oglum uyanıkken topladığım evin wc ve banyo temizliği çamasır veya bulasık mak. boşaltma, yerleştirme, toz alma vs. rutin işler 😊 16.00 gibi uyanır yemeğini yer sonra eşim gelene kadar biraz hava almaya cıkarız üstünü Bi güzel kirletir 😊 eve gelip hemen dusa miss olur sonra yemek faslı 18.00 de eşim gelir sofra hazırlığı yemek faslı yogurduyla birlikte 😊 cay vs. Oyunlar, koşturma derken oglum uyur bende diğer günün yemeğini koyarım hemen ocaga :) yemek hallolup uyumaya gecince eşim ocak ve tezgah temizleniyor son kez evi toplama gün bitiyor. Eşim izinliyken süpürme, silme işi onun bende evde olunca detaylı toz alma, düzenleme, banyo, wc(günlük yıkanıyor kim evdeyse) bende sonra oğlumu parka, bisikletiyle gezdirme, topla oynama hep babası evdeyken 😊😀 benimleyken o kadar eğlenmiyor 😀😀 rutinimiz bu sekilde :)