Bisracinarkartal bizde gün 6-7 arası başlar, oğlumun altını değiştirip pijamalarını çıkarıp güne hazırlarım, kahvaltı hazırlarım, kahvaltıdan sonra eşimi işe yollar ortalığı toplar oğlumu emziririm, oğlum uyuyunca bir köpeğimiz var onunla vakit geçiririm ya da kitap okurum, oğlum uyanınca onunla vakit geçiririm oyun kitap vs, çamaşır bulaşık varsa onları hallederim, oğlumun diğer uykusunda akşam yemeği hazırlıklarına başlarım, yemeği 2 3 seferde anca hazır ederim, eşim akşam 18.30 gibi gelir, o oğlumla ilgilenir ben sofrayı hazırlarım, 19.30 gibi oğlumu uyutmaya götürür uyku rutinlerini yaparız, emziririm, 20.30 civarı uyur, çay demleriz eşimle sohbet eder bir şeyler izleriz, köpeğimizle vakit geçiririz, 22.30-23.00 gibi de yatarız 😅😅 bu rutine havanın güzel olduğu günler yarım saat 1 saat dışarıda vakit geçirmek de eklenebiliyor.