Gncaplt25gnca gecmis olsun oncelikle. Bence zaman Kaybetmeden doktora gorunun. Sezaryen dogumumdan 10 gun sonra sag Kasigimda muthis bir agri basladi. O bolge hassaslasti. Dokunamiyordum. Oturup kalkmak, bebege bakmak cok zorlasmisti. Agridan agliyor dun. 13. Gun doktora gittim. Bir suru tahlil vb yapildi en son pet (ct) cektiler. Rahimde enfeksiyon bulundu. Apar topar yatisim yapildi . Cok agladim bebegim cok kucuk ayirmayin beni diye ama evde tedavi edilecek turden degildi. 5 gun yogun antibiyotik tedavisi aldim. 13 . Gunluk kizima babasi bakti gece gunduz… Allah razi olsun ondan… o yuzden keske daha erken gitseydim dedim. Herkesin hikayesi farkli olabilir. Siz yine de ihmal etmeyin bir doktora gorunun…