Gncaplt25gnca Edizinnuru çok teşékkür ederim canım gittim bugün kan aldılar genel ultrasona girdim herşey temiz cıktı çok şükür ağrılarım var ama normal demekki gecer inşallah onlarda bi kacgüne 🥰
Edizinnuru Gncaplt25gnca herkesin acı eşiği farklı lohusalık felan insan değişik hissediyor. 1 haftaya daha iyi olursun inşallah sonrası yavaş yavaş düzelir . 😘
Gncaplt25gnca Julide00 benim bugün 14 inşallah bende bi kac güne dahada iyi toparlarım sanırım beni gaz etkiliyor ya aslında dikkat ediyorum ama gaz problemi var o yüzdende gastiritim var
Julide00 Gncaplt25gnca geçmiş olsun canım benim aynı sorun bende de var yaa zor oluyor her yemeğe kimyon dök bazen işe de yaramiyor gerçi ama rezene çayı içiyorum ben sabah kahvaltı da öyle yani🤷💞
Denizanasi92 Gncaplt25gnca benim 1 ay sürdü ağrım doktora gittim hatta normal değil diye ama bi sorun yoktu. Daha çok yeni sizin ağrıması normal
Gncaplt25gnca Denizanasi92 aynen bende de bişey cıkmadı ağrım devam ediyor ama artık icim rahat inşallah kısa sürede bunlarda geçer