Gncaplt25gnca 37. günde oturup kalkarken, yatakta dönerken oldu ağrım sağ kasıkta. 2.gun kitledi bı ara ağrı beni kalkamadım. O akşam acile gittim ultrason yok doğum yaptığın hastaneye git dediler. Kendi doğum yaptığım doktor şansıma.gece nöbetçiymiş gittim. Dikişler de bir sorun görmedi vajinal muayene de. Tahlil verdim cep,hemogram ve tit. Biraz enfeksiyon çıktı kanda ve idrarda. Antibiyotik verdi 2.gun kesildi ağrım daha da olmadı