Kayraaa59 Deletedmom_33 inşallah hiçbir sorun olmadan atlatırsınız. Bizim de gece rahatsızlanmıştı. Sağlık ocağından söylemiştirler ama şurup fitil vs bulundur evde istersen. Ben ilaç vermek pek istemediğim halde calpol vermiştim rahatlatmıştı biraz
Deletedmom_33 Kayraaa59 inşallah rahatsizlanmaz suanlik uyuyor gözünü zor açıyor. Calpol verdim aşıdan 1 saat sonra. Akşam üzeri yine vereceğim 8 saate bir verebilirsjn demişti
Nilh20 3aylik olduğunda ilk dozu yaptık hatta kendim verdim sağlık ocağı arıza çıkardı biz yapmayız diye. Bide 5.ayin sonunda olacak. İki doz. Rotarix aldım 490tl idi
Deletedmom_33 balkizannesiiiii yok 2 farklı var biri 2 biri 3 doz olarak dedi. İstediğini yaptır çok bir farkı yok dedi. Eczaneye sordum o da rotarix yaptırıyorlar genelde dedi
-Deniz_ Ben oğluma 4.5 sene evvel sağlık ocağında yaptırmıştım 2 dozluk olanı, hâlâ sağlık ocaklarında yapıyorlar mı? Kızıma yaptırmayı planlıyorum 3. Ayında…
-Deniz_ balkizannesiiiii hiç hatırlamıyorum mutlaka doktor önermiştir ilk annelik ve bilgisizlik sebepli öneri üzerine araştırıp yaptırmaya karar vermişimdir.
Sessizol Deletedmom_33 2. Ay aşıso yani verem ve diğerleri zaten cok sarsıyor bebeği yanlış billmiyorsam biri 3 doz biri 2 doz biz 2 doz olanı yaptrdık 3. Ayınfa be diğerini 5.ayonda yaptırcaz rotada yane tki cok yaşamadık ağzdan damla şeklinde veriyorlar. Rota risk ve tek hakkında içeriğiyle ilgili pek bilgm yok
Deletedmom_33 Sedacann 2 doz olanı yaptırdım rotarix. Ağızdan olduğu için ağlamadan onu yapalım ilk dedj sonra iğneleri yaparız dedi. Sağ ve sol bacak, sol kola da iğne yapıldı. Rotayı da zor icirdik kusuyordu neredeyse damla damla verdik
Sedacann Deletedmom_33 o yüzdende aynı dönem yapmıyorlar hemde diğer aşılar etkisini kaybetmesin diyede yapmıyorlar çoğu yer ama yine deşiğim gibi bu sizin hemşirenizin tercihi