Ogulcanmomy Deletedmom_33 Bizde öyle yaptırdık. Hiç sorun olmadı canım hatta doktor beklemek iyi değil. Şimdi rota virüs zamanı dedi. İlk gün sadece diğer aşılar uyku yaptı. 2 3 gün sersemlik keyifsizlik yaşadık ama hiç bir sorun olmadı çok şükür 🙏
Aygul90 Deletedmom_33 bizde dün 2 aylık aşısıni yaptırdık rota asisida 3 aylık olunca diğer ay yapalım dediler hangisi iyi onuda bugün doktor kontrolü var onda sorcam
Buketikranur Deletedmom_33 2 ay aşısından sonra kolunu bazen sabit tutuyor hani ağırınca kıvırırız ya öyle sizinkinde oldu mu gerçi ağrısı yok
Sedacann Deletedmom_33 o yüzdende aynı dönem yapmıyorlar hemde diğer aşılar etkisini kaybetmesin diyede yapmıyorlar çoğu yer ama yine deşiğim gibi bu sizin hemşirenizin tercihi