Deletedmom_33 3./5. ayda yaptırdım çünkü bunun dışında her ay aşısı var tavsiyem 3. ayda yaptırın diğer aşılar ateş ve biraz huysuzluk yaptırabiliyor alı etkisini kaybetmesin ki 2. ayda zaten 3 tane aşı oluyor 4. aşı o dönemde yaptırmayın etkisini görebilmeniz açısından rota ayrıca ağız yolundan alındığı için canı yanıp ağlarken aşıyı yedirmeyiz zorlanabilirler