Senayigitali Funda134 esmer yada beyaz olması sorun degıl saglıklı olduktan sonra ama sarılıktan sonra kararınca endişe ediyo insan Çünkü dogduguyla şimdiki hali bambaşka Eski haline dönmesini bekliyoruz Çünkü bazı yerleri hala sarı Vucut benbeyaz yüzü kara
Senayigitali Funda134 oglumu gorende sarılıgı biraz var diyo . Netten okuyorum 3 aydan sonra geciyor yüzdeli sarılık yazıyor. Bende endişelenmek istemıyorum.
Funda134 Senayigitali kesinlikle endişelenme genelde 3 ayda geçermiş bizim 4 ay sürdü bekle doktorumuzun dediği şuydu eğer korkulacak bişey olsa bu çocuk gelişemezdi gelişiyorsa korkma kilo boy etkileşim bunlar normalse sıkıntı YÖK hep bunu dediler
Merda GulMira nasıl geçirdiğimi de söylim. Benim hastaneden çıktığında 11di değeri üç gün sonra kontrole götürdüm 14e yükselmiş doktor üç gün sonra geleceksin tehlikeli bir sarılık olmaya başladı dedi. Bende ailem araştırmış bir yerden duymuş sarılık otu var mardin ıkşut otu diye geçiyor kullananlara sordum evet üç günde geöti dedi herkes bana . Bende oturduğum şehirde aradım buldum bulamasam mardinden istetecektim çok kötüydüm velhasıl buldum üç gün boyunca otu demledim pekmezle karıştırıp içtim bebeğim günden Güne açıldı şaşırdım çok doktora gittim değerimiz 4e düşmüş üç günde çok şaşırdım gene de ilaç yazdı kullanmadım o otu iki gün daha içtim geçti şükür yani çok çaresizseniz imkanınız varsa bulun derin
FundaR Funda134 bu mesajınız gerçekten içimi rahatlattı. Benim oğlumun çok yüksek değeri pek olmadı 7ile hastaneden çıktık 5 gün sonra gittiğimizde 9 olmuştu. Dediğiniz gibi artık saat başı emzirmeye başlamıştım deliler gibi hele çocuğu uyandırmam yarım saatimi alıyordu nerdeyse. 1 aylık kontrolünde 6di şimdi haftaya 2. Ay kontrolümüz var doktorumuz en son korkulacak bişey yok anne sütü sarılığı bidahaki ay geldiğinizde 4-5e düşmesini bekliyorum en geç 3 aya geçer demişti. Ama hala deli gibi her gün bebeğimin gözünün beyazını takip ediyorum tam beyazlamamış gibi ama teni dediğiniz gibi bembeyaz oldu bir ağlayınca kaş araları hafif sarı oluyor. Allahtan yemesinde bir sorun yok iştahı yerinde o yüzden fazla evham yapmamaya çalışıyorum sadece gece bir en fazla 2 kez kalkıyor emmeye pek gece uykusunu bölmek istemiyorum doktor bırak gece uyusun demişti. Paylaşımınız için çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız gerçekten yalnız değilmişim☺️😘
Funda134 FundaR hiç telaş etmeyin değer düşükken hiç önemsemiyor doktorlar zamanla renk de yerini buluyor
Busra001 Funda134 benim bebeğinde de aynı durum esmer oldu cıktı acaba beyaz mi geçmesi bekliyorum ama geçmedi hala 😞
Enesmoms Busra001 Benim bebegimde doğduğunda beyazdı sonra 3 günde sarılığı başladı hala geçmedi 2 aylık ve elleri beyaz yüzü vücudu esmer sarı ve damarlı 😟 sizinki düzeldi mi acaba insan endişe ediyor korkuyor
Umut030918 Funda134 Benmde oğlumda 37 günlük beni emiyor sütüm yeterli kilo alımı ve boyu çok iyi. Kaka ve çişi de düzenli.1 ay aşısında doktor gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Ama bizim sarıldığımızda geçmedi. Süt dışında hiç bir şey vermiyorum. Artık kayınvalide ve cevremdekilerin saçma sapan konuşmaları beni iyice sinir edip üzüyor. Sürekli dediğimizi yapmadın deyip duruyorlar .artık psikolojik olarak çok etkilendim. Napabilirim çabuk geçmesi için. 😞
Funda134 Umut030918 emzirmekten başka yapılabilecek bişey Yok kendi ruh sağlığın için kayınvalide ve o yaş grubundan uzak dur delirtir onlar insanı
Umut030918 Funda134 düzenli bir şekilde emziriyorum sürekli elleme uyusun çocuk Allahım birde demiyorlar mı bizde çocuk büyüttük 😞😞 Kimseyi istemiyorum evde. onlar yüzünden sütüm azalacak