Elifasyamm Ozaman hiç korkmayın hasta çocuk bi şekillide belirti veriyor
doktorlar hep kötüsünü söyler bize %70hasta dediler ama bişey çıkmadı çok şükür
bizim araştırma hastanesi idi mecbur herşeyi arastrdılar sonra ben bi doktora sormuştum sarılık karaciğer değerlerini yükseltir demişti bence başka doktora da bi götürün ben boşa stres yaptım 3,5ay