Funda134 Oğlum 4 aylık oldu. Aylardır sarılığı geçmiyor diye yazıyordum burada . Hep danışmak için değil bi kere de insanları bilgilendirmek için yazayım dedim çünkü insan başına gelince kendi gibi birini arıyor. Aylarca kan alındı minicik ellerinden anne sütü sarılığı denildi ve 4. Ayda ancak geçti yani panik olmayın tahliller normalse veya ufak tefek sapmalar varsa kafaya takmayın milletin bu çocukta sarılık mı var sorularına bütün gün çıldırmayın gerçekten biraz büyüyünce geçiyor . Sizinki de geçecek sabredin biliyorum çok zor ama sabretmek ve takmamak tek çare
GulMira Funda134 aynı dertten muzdaribiz çok iyi oldu bu başlık açmanız 🙏🏻biz de 50 günlüğüz,doktorumuz en son yine kan tahliline göre ilaç başlarız az dozda dedi.epileptik bi ilaçmış .size ilaç önerdiler mi acaba ? Bilirubin seviyemiz 10 hep .
Deletedmom006 Funda134 bizim oglan 35 haftalik dogdu. Sariliktan kuvezdeydi. Yeni cikardik. Ama iki gun icinde degerler duzelmezse tekrar alcaklarmis😢😢😢sınır bizde 15 bizimki13 kusurat
Betul43_ Janss sarılık ölümcül bir hastalıktır bunu unutmayın ama kan değerleri sabit yükselme olmuyor ve düşüş içerisinde ise sıkıntı yaratmıyor ama düşeceği yerde yada sabit duracağı yerde durmayıp yukarı çıkıyorsa Dr gözetim altında tedavi görülmeli canım
Funda134 GulMira hayır ilaç hiç konuşulmadı doktorumuz Acıbadem de Prof hatta bizi florence nightıngalede bi Prof a yönlendirdi ikisi de bana 6 ay bekle sadece emzir dedi ve 4 Aydan sonra atlattık çok şükür tabi bu 4 ay yaşadıklarımı tahmin edersiniz önüne gelen soruyordu siz Benim gibi yapmayın hiç üzülmeyin sabredin
Merda GulMira benimde ilk bir ay sarılıktı hastanede yatmasına rağmen i düşüp bir yükseliyordu. Dörde düşmesine rağmen doktor ilaç yazdı tamamen geçsin diye epileptik ilaçtı eczane vermedi yeşil reçete istedi bizde aile hekimine yazdıralım dedik aile hekimi yazdı ama kesinlikle önermiyorum dedi bnde başka bişi içtim anında geöti ilacı kullanmadım duruyor evde iyi ki kullanmamışım çok ağır bir ilaç gbi duruyor o minicik bedene kuyamıyorsun
Merda GulMira nasıl geçirdiğimi de söylim. Benim hastaneden çıktığında 11di değeri üç gün sonra kontrole götürdüm 14e yükselmiş doktor üç gün sonra geleceksin tehlikeli bir sarılık olmaya başladı dedi. Bende ailem araştırmış bir yerden duymuş sarılık otu var mardin ıkşut otu diye geçiyor kullananlara sordum evet üç günde geöti dedi herkes bana . Bende oturduğum şehirde aradım buldum bulamasam mardinden istetecektim çok kötüydüm velhasıl buldum üç gün boyunca otu demledim pekmezle karıştırıp içtim bebeğim günden Güne açıldı şaşırdım çok doktora gittim değerimiz 4e düşmüş üç günde çok şaşırdım gene de ilaç yazdı kullanmadım o otu iki gün daha içtim geçti şükür yani çok çaresizseniz imkanınız varsa bulun derin
GulMira Funda134 sizin bilirubin seviyeniz kaçtı peki ?doktorumuz yüksek seyretmesi de bebeğe zarar verir dedi o yüzden ilaçla düşürelim dedi.ilaç vermek hiç içimden gelmiyor başka bi doktora danışacağım bizde durum böyle şimdilik 🤨inş tez zamanda geçer yavrumun sarılığı 🙏🏻Size de zaman ayırıp cevapladığınız için çok teşekkür ederim ☺️
Funda134 GulMira 2. Ayda sarılık 8di 3. Ayda 5 oldu şuanda da göz akları bembeyaz oldu esmer sandık biz de meğer Bebeğim beyazmış. Ne zararı oluyormuş bana hiç ilaç demediler ağlaya ağlaya gitmediğim Dr kalmadı . Ne demek rica ederim
Funda134 Senayigitali tabi ki ciddi derecede beyazladı ve kırmızı yanaklı bi bebiş oldu esmer zannediyorduk 😊
GulMira Funda134 bizim 45 günlükken 10,6 .yüksek değerler beyin fonksiyonlarına hasar verebilirmiş 😳8 ekimde kontrolü var bakalım kaç çıkacak 🤔inş düşmüş olur 🙏🏻
Busra001 Funda134 benim bebeğinde de aynı durum esmer oldu cıktı acaba beyaz mi geçmesi bekliyorum ama geçmedi hala 😞
Senayigitali Funda134 oglumda sarılık geçirdi İlk bembeyazdı sarılıktan sonra karakırmızı bişe oldu bazı yerleri hala sarı.. bizde merak ediyoruz tamamen geçince beyazlayacakmı yoksa boylemi kalacak diye. Çünkü dogdugunda pamuk gibiydi
Senayigitali Funda134 bizim derecemiz en son 10 du doktor artık gelmenize gerek yok dedi Sizi neden devamlı cagırdı cnm 50 günlük oglum. Biraz smüklendi doktora getirnce soracagım.
Funda134 Deletedmom006 o yenidoğan sarılığı daha ciddi bişey emzirmeye çalışın sürekli çok uyuyorlar o zamanları hatırladıkça ağlamak geliyo bana ilk 2 hafta çok önemli
Funda134 GulMira kesin düşmüştür 9 8 gibi . Az da olsa düşerek gidiyor bizimde 1 aylıkken 10du risk YÖK atlattı dediler tek Dr gitmedim hep başka başka gittim güvenemedim
Funda134 Deletedmom006 çok iyi anlıyorum seni lavaboya girip suyu açıp ağlıyordum ama kesinlikle geçici şimdi tüm benliğinizi ortaya koyup en fazla 2 saatte bir emzirin demesi kolay tabi ama bi şekilde yapın
Funda134 Senayigitali çağırmadı ben ikide bir ağlaya ağlaya gittim millet sordukça o günü kendime zindan ettim ertesi gün soluğu drda aldım o da her gittiğimde baktı . Doktorumuz 80 yaşına yakın ama beni anlıyordu cepten arıyordum gel bi bakalım için rahat etsin diyodu hatta bi arkadaşına yönlendirdi çocuk karaciğeri üzerine ihtisas yapmış ondan da olumlu cevap aldık öyle rahatladım ben kafayı bozmuştum
Senayigitali Funda134 esmer yada beyaz olması sorun degıl saglıklı olduktan sonra ama sarılıktan sonra kararınca endişe ediyo insan Çünkü dogduguyla şimdiki hali bambaşka Eski haline dönmesini bekliyoruz Çünkü bazı yerleri hala sarı Vucut benbeyaz yüzü kara
Senayigitali Funda134 oglumu gorende sarılıgı biraz var diyo . Netten okuyorum 3 aydan sonra geciyor yüzdeli sarılık yazıyor. Bende endişelenmek istemıyorum.
Umut030918 Funda134 Benmde oğlumda 37 günlük beni emiyor sütüm yeterli kilo alımı ve boyu çok iyi. Kaka ve çişi de düzenli.1 ay aşısında doktor gelişiminin iyi olduğunu söyledi. Ama bizim sarıldığımızda geçmedi. Süt dışında hiç bir şey vermiyorum. Artık kayınvalide ve cevremdekilerin saçma sapan konuşmaları beni iyice sinir edip üzüyor. Sürekli dediğimizi yapmadın deyip duruyorlar .artık psikolojik olarak çok etkilendim. Napabilirim çabuk geçmesi için. 😞