ebz09 Gryffindor yaa victoria ağıt yakıyor suan bence😂😂 hiçbir kaynana istemez bunu Oglanda yalakalık diyince yani helal olsun
Dilaylaa Gryffindor damada ne gerek var ki ya onun olduğu ortamda her daim en yakışıklı odur ya 😅 hatta ortamda olmasına da gerek yok sjsjsjks 75 doğumlu olması da hiç sorun değil 🤣
Gryffindor Dilaylaa 😃😃😃 hep derim maşallah yakışıklı kocası güzel çocukları var bu kadın niye hiç gülmüyor 😃 meğer yaşlanmamak içinmiş 😃
ebz09 BenimMasalim hahahahaha 😂😂 67 olduğunu suan öğrendim oha komple vücut nakli falanmi yaptirmis 45 derdim en fazla
BenimMasalim Gryffindor kızın annesinin de maşallahı var, victoria ilk defa 2.planda kaldıysa ondandır bu kaynanalık 😂
BenimMasalim Gryffindor Allah bilir ne yiyor ne içiyorlar 🤦🏼♀️ bi de o servetin içinde insan niye yaşlansın ya derdi tasası mı var sanki 😂
Gryffindor Aysegul93 Öyle tabi 😃 ben hala kütüğümün değişmesini bile kabul edemiyorum ama yapacak bir şey yok😃
Aysegul93 Gryffindor ben iki soyadimida kullanıyorum ilk vakitler herkes ilk defa böyle olms gibi davrandı eşimin ailesinden 😀