Gryffindor Yaprak Dökümündeki Hayriye Hanım gibi başını bağlayıp oturduğuna eminim ama ispatlayamam 😃😃 kendisi her ne kadar Mr. Beckham & Mrs. Beckham diye paylaşım yapmış olsa da oğlu çoktan hanımının soy adını aldı. Siz ne düşünüyorsunuz 😃
Balkizlarim Gryffindor hiç bir fikrim yok çünkü görmedim 🤭😂 sosyal medya kullanmıyorum yaaa biraz geri kalıyorum 🙈🙈
BenimMasalim Gryffindor peki kızın babasının servetinin Beckhamlarınkinin 3 katı olması, belki de akıllılık etti 😂😂
Gryffindor Balkizlarim Oğlu evlendi ve eşinin soyismini aldı biz de olsa hanım köylü derler öyle bir durum 😃
MerveKayraTugra Kızın ailesinin serveti Beckham’lardan fazlaymış ben olsam kızın soyadını alırdım malum her şey para bu devirde
Dilaylaa Gryffindor damada ne gerek var ki ya onun olduğu ortamda her daim en yakışıklı odur ya 😅 hatta ortamda olmasına da gerek yok sjsjsjks 75 doğumlu olması da hiç sorun değil 🤣
BenimMasalim Gryffindor kızın annesinin de maşallahı var, victoria ilk defa 2.planda kaldıysa ondandır bu kaynanalık 😂