0503 Ben de çok üzülüyorum böyle şeylere ya. Yazık olan çocuğa oluyor. Belki kadın da istiyor ama kocası arıza çıkartıyor bilemeyiz evin içini. Ama ne olursa olsun kocasının lafına bakmadan götürmesi lazım çocuğunu. Anne de mi rahat sanki. Ya da o mu kolayına geliyor bilemedim. Sizin yapabileceğiniz hiç bişi yok maalesef kendileri yapmadıkları sürece 😔 Benim arkadaşım da oğluna 4 aydan beri telefon izletti. Şimdi göz teması yok çocuğun. Aylarca söyledim yapma yapma şunu el kadar bebek diye. Hala çocuk iyi sosyal çocuklarla arası iyi diyo ama göz teması yok çocuğun ve 2 yaşında kelimesi yok. Zorla bi psikiyatriye gitti o da bişi yok demiş. Kontrole çağırmış ona da gitmemiş. Şimdi psikiyatriste gidicek tekrar zamanında dinlese belki o çocuk çok daha iyiydi. Üzülüyorum ben de ama bişi yapamıyorum 🤷🏻♀️