0503 kızımın anne karnında böbrek genişlemesi vardı tıpa gittik Doğum sonrası geçti denildi oğluma hamile kaldım doktor dedi bunda da var ama az kızını naptın dedi geçti dediler dedim geçmiş olamaz yine götür dedi eşimle kavgalıyız o zaman da sadece msj attım ben çocuğu hastaneye götürüyorum hamileyim oğluma da işte götürme etme kendine eziyet ediyorsun kızım 1 ay sonra böbrek genişlemesinden ameliyat oldu yani kim ne derse desin ben pimpirikli bir insanım şimdi bayram sonu yine bakıtacam düşmüş mü genişlik diye yani oymuş buymuş umrumda değil biz birer anneyiz en iyi biz tanırız aslında kondurmak istemesek de daha zor duruma gelmeden çözümüne bakmak laızm