ikizannesi07 Alnalprdha biz çok kötü pişik olduğumuzda kantoron yağını ve zeytin yağını karıştırıyorum azıcık sürüyorum ertesi akşamı hiç bişey kalmıyor
ikizannesi07 Alse35 kesinlikle size katılıyorum biz sünnetden sonra kantaronla geçirdik dediğiniz gibi mucizevi bişey👍
Alse35 ikizannesi07 öyle gerçekten elimde bir sürü krem vardı hepsi çöp oldu boş sprey şişeye koydum bez+ıslak mendil+kantaron yağı ayrılmaz üçlüm 😍
Seymaltun2861 Alnalprdha benim oğlumda hassas çok çektik bu konuda sebamed, bepantol, sudocrem, bab me , pudra, arko . Çözümü hametandan bulduk
buradanbiratligecti Alnalprdha biz mustela kullandık . Hiç sorun olmadı farketmeden bezın fazla kalıp pısmesınde bıle ıkı gune gectı . Onu onerebılırım
Birprensveannesi Alnalprdha Unibaby bizde çok işe yarıyor siz de deneyin isterseniz ama kötü bir pişikse iki tane krem kullanmanız gerekebilir
cydknc Alnalprdha travacort, travazol ve hametan kullanmıştım farklı zamanlarda. Üçü de işe yaramıştı.
iremgokcekk Alnalprdha sarı kantaron yağı deneyin o zaman eczanelerde var ama ne kadar organik bilmiyorum. Hangi şehirdesiniz? Üzüldüm çok bende var keşke gönderebilsem size
Hulyasya Alnalprdha canm benim böyle bir pişiği varsa bence alerjisi vardır bebğinn bişeye bi baktırmalısın ayrıca benim kızımın da çok kanardı poposu kesinlikle kontron yağı tüm aktarlarda vardır hakiki geceden sür güzelce her bez açtığında sür ve ıslak pamukla sil poposunu ıslak mendil kullanma
Zelihaggl Alnalprdha benim bebeğiminde öyle oldu poposu boynu pisikten yırtılıp kanadı hep yuzulmeye başladı kullandığım bı pişik kremi var adı dermocine çok iyi gerçekten 2. Defa surmemle hemen geçirdi
B123A_ Alnalprdha benm kızımın da aynı şekilde özellikle ishal gıbı kaka yapınca azıyo resmen bıze de hiç bişey fayda etmedi