Aseliiimmm Alnalprdha benım bebeğim de 2 aylıkken öyle olmustu travazol kullandık ancak kortızonlu kremler ayda 3 günden fazla kullanılmaz 2 gün de söner zaten yarası bizimde kanıyordu artık yıne de doktora danışın isterseniz
Ceylan_02 Alnalprdha bn oyle yapiyorum her altını açtığımda hafif kızarsa bile Hemen sürüyorum sürekli kullanıyorum o yüzden hiç pisik olmuyor
Tuanacam Alnalprdha bi de ben çocuğun poposunu ne zaman ıslak mendille silsem pişige döndü şuan su ve pamukla siliyorum siz de ıslak mendil kullanmayın lütfen en azından geçene kadar daha çok pişiriyor
zlmakkaya41 Alnalprdha travazol krem veya hametan alın çok ince tabaka sürülmesi gerekiyor boca edince daha kötü oluyor Dr öyle demişti bize az ve ince tabaka sürün mutlaka
Alse35 Alnalprdha sağlık problemlerinden dolayı kızımın poposu ilk 4.5 aylıkken kaka gördü aynı anlattığınız gibiydi hiç bir şey işe yaramadı kantaron yağı sürdüm 2 alt açmamda toparladı mucizevi bir şey kesinlikle kullanın dr bile şaşırdı bu kadar çabuk toparlamasına
ikizannesi07 Alse35 kesinlikle size katılıyorum biz sünnetden sonra kantaronla geçirdik dediğiniz gibi mucizevi bişey👍
Sevimliayicik Alnalprdha ıslak mendil kullanıyorsanız acilen bırakmanız gerekir yoksa asla iyileşmez pamuk ve suyla temizlemelisiniz istediğiniz kadar krem sürün bir işe yaramaz
Poyraztaha Alnalprdha doktora gösterin ona göre krem yazsın ben doktor iki krem karışımı yazmıştı onları karıştırıyodum birde yıkayıp bezlemiyodum açık bırakıyodum altını öğle uykusunda fln hava alınca daha hızlı iyileşiyodu geçmiş olsun
Asyalina29 Alnalprdha mustela çok iyi. Ama kulağının arkası için hametan kullandım o da çok iyi geldi
Alp_prens Alnalprdha pişik kremi pişik olmadan sürülür bende senin gibi yaşadım en iyisi PUDRA KEİSNLİLLE PUDRA DENE
Aysecetin Alnalprdha Yeğenimi doktora götürdüler bunun için doktor birşeyler yazmış ne olduğunu hatırlamıyorum eczane farklı bir formül yapmış onu sürüyorlarmış doktora götürün derim
bsclk77 Alnalprdha travazol diye bir mantar kremi var onla hametan kremi karıştırıp sürün , çok çok geçmiş olsun süt alerjisi olabilir dikkat edin
aasyaamomm kesinlikle hametan. o adı çok duyulan mustela Bepanthol filan asla işe yaramadı hametani bı kere sür bezi açtığında farkı göreceksin