Alnalprdha Yara oldu artık kanıyor çok fena fito, madecasol,sudocrem , yıkamak bunlar işlemiyor her altına yapısında daha kötü oluyor yardım edin çünkü çok acı çekiyor çocuk ağlıyorum altını alırken artık
Efuli6161 Alnalprdha bephantol pişik kremş ve madecassol krem var onları karıltırıp ince tabaka halinde sürün sabaha geçer inşallah geçmiş olsun
minikturta Alnalprdha kesinlikle hametan 1 ay pişik gezdi artık kanıyordu hametan sürdüm burdan birisi demişti 1 gece de yüzde 80 azaldı 2. Gün bitmişti
Alnalprdha Aslanannesi2 çok teşekkür ederim baya etkili mi çünkü gerçekten aşırı kötü derinizi asfalta surersiniz ya aynı öyle oldu kanıyor
Alnalprdha iremgokcekk yarası çok ağır şöyle tarif edeyim derinizi asfalta sürtmüş gibi delik delik yara
Tuanacam Alnalprdha bi de ben çocuğun poposunu ne zaman ıslak mendille silsem pişige döndü şuan su ve pamukla siliyorum siz de ıslak mendil kullanmayın lütfen en azından geçene kadar daha çok pişiriyor
mustafayamaninannesi Alnalprdha travazol sürüp sabah akşam 3 günden fazla değil gün içinde diğer alt açmalarımda sudokrem sürüyorum bize iyi geliyor ama hiç yara şeklinde olmadı bizimki çok kızardı bilemedim canım ya
Poncikkkk Alnalprdha hametol bepanthol desitin hametan bunlar iyi ben sudocrem den memnun kaldım dene inşallah faydası olur ama bezden de böyle oluyo olabilir bezi değiştir bence
Ceylan_02 Alnalprdha bepanthol en iyi pisik önleyici merhem cok iyi ama kızıma hep bunu kullaniyorum hemen geçiriyor
Alnalprdha Ceylan_02 o bize biraz hafif kalır diye düşünüyorum çünkü pişik önleyici bizimki ileri pişik kanıyor yani ama haklısınız o kremi artık bişey olmasada sürekli kullanmam laixm
Bety Alnalprdha mantar olabilir bir kerede böyle oldu bebeğim nokta nokta beyazlık gibi ona da travazol sürdüm
0znur Alnalprdha biz de aylardır çektik, yeni yeni atlattık. Burda yazilanlarin hepsini kullandık. Hatta en son derisi sizin dediginiz gibi altı görünüyor ve kanıyordu. Sarı kantaron yağı çok iyi geldi. Onu surmemle yara kapandı. Deneyin isterseniz
iremgokcekk Alnalprdha sarı kantaron yağı deneyin o zaman eczanelerde var ama ne kadar organik bilmiyorum. Hangi şehirdesiniz? Üzüldüm çok bende var keşke gönderebilsem size
Ceylan_02 Alnalprdha bn oyle yapiyorum her altını açtığımda hafif kızarsa bile Hemen sürüyorum sürekli kullanıyorum o yüzden hiç pisik olmuyor
Alnalprdha Bety yok biz göründüm doktora dışkısı çok asitli dedi ve cildi de hassas ama bundan sonra pişik önleyici sürmeyi düşünüyorum her alt değişiminde
Tuanacam Alnalprdha ben popolin kullanıyorum doğduğundan beri hiç pişik olmadı boynu pişik olmuştu 1 günde geçirdi çok memnunum ne varsa eskilerde var