Alnalprdha merhaba cnm geçmiş olsun öncelikle benim kızımda 6 aylıkken bı pişik olmuştu özel bölgesi komple kıpkırmızı ve yanık gibiydi 2 ay cektik doktor Fito ve hametan yazdı bı hafta kullan dedi karıştırarak sürdüm bı fayda etmedi sudocream bepantol zeytinyağı kullandım tık yok en son sağlık ocağı doktorum trosyd yazdı onu kullandım o geçirdi çok şükür bı deneyin isterseniz bı haftada çok fazla etkisini gördüm