Azyef inanın düşündüm ama gidemedim. Çünkü aylardır üniversite hastanesine ciğerleri için gidiyorum ve rezillik diz boyu. İki kere virüs kaptık hastanede. O kadar çok yıprandım ki gidemedim. Zaten istediğim doktor 10 yaş altı çocuklara bakmıyordu. Ben sadece burda tecrübe eden anneler ve doktorları var mı merak ettim. Benim için az para değil ve bazen sırf Prof diye ücretler yüksek olabiliyor.