Hanımlar önceki mesajlarımı bilen bilir. 3,5 aylık oğlumun ciddi şekilde şaşılığını fark etmem üzere Aydın’da bilinmiş bi göz doktoruna gittim. Profesör kendisi şaşılık alanında isim yapmış. Gözlük falan vermişti. 3 ay sonra kontrole gel dedi bugün gittik işte. İyileşme yok maalesef ameliyat gibi gözüküyor bebek küçük olduğu için bir üç ay daha devam edelim gözlük ve kapamaya dedi. Ameliyat ücretini sordum 35 bin dedi sekreteri. 3 ay sonra da değişebilirmiş. Muayene ücreti de zaten 900.
napıcam ben hanımlar alternatif doktor bulmalı mıyım? Ameliyat kesin olması gerekiyor bunu diyen 3. Doktor. Uzmanlık gerektiren de bir durum. Ama 35 bin bizim belimizi çok büker. Daha iki çocuğun geleceği var okulu bayramı. Çok para. Ama başka doktora da güvenmeli miyim bilmiyorum. Olanlar duyanlar varsa bi akıl verin lütfen.