Nikolinka şöyle ki malumunuz göz kaslarının tembelligidir esasında şaşılık bu sebeple hataya açık olduğunu düşünüyorum doğru kasa müdahale edilmesi gerekir ve doğru egzersizler vermek gerekir bunun yanında tek göz kapatma çalışmalarını hala hatırlatırım bebekligimden beride ve hala gözlük kullanıyorum tabi şuan astigmatda var bende sonradan oldu. benim bebekligimde Türkiye’de bu konuda sayılı doktorlardan biriymiş kendisi şaşılığın doğru operasyon ve sonrası egzersizler ,düzenli gözlük kullanımı ile geri gelmeyecegi kanaatindeyim yılda belki bir kez falan gözlüğü birkaç gün kullanmaz ve gözümü yorarsam saniyelik kayma hissediyorum bu kadar. Elbette bunlar benim yaşadıklarım belki kişilerin durumuna göre tablo değişiyordur mevcut durumu paylaşmak istedim fayda olması açısından 🌺