Merimahir
reflü belasından 8 ay çekmiş biri olarak söyleyebilirim ki ilk 5 ay çok zor geçti ek gıdaya ne zaman geçtik o zaman düzeldi reflü maması hiçbirşey kullanmadım çünkü fizyolojik reflüydü yani çoğu bebekte bu durum yaşanıyor. 1 defa boğuldu ben kurtardım elim ayağım titredi tabi ama birşey yapmazsam belki de ciddi ciddi kaybedecektim hala da korkarım kusması bitmiş olmasına rağmen gece uykularında acaba çok yedi mi rahatsız mı gece beslemesem mi diye ama annelik işte reflüsü olmasa başka bişeyden endişe edilecek illa ☺️ Allah hepimizin evlatlarını korusun 💕