Tavsiyem reflu yatağı 3 aylık olduk neredeyse ama hala reflu yatağında yatırıyorum.Boyu kısa geliyor hatta belki yeni bi tane uzun kestirebilirim bile.
Ben yedikten sonra mutlaka gazini cikwrmaya calisip bi 10 15 dk dik tutuyorum sonra yavaşça bırakıyorum çünkü midesindekiler ağzına geliyor jac kez denk geldim.simdi buyudugu icin daha iyi ve kendini kurtarabiliyor ama ilk başta ben de gözümü kirpmadan onu izliyodum gece gündüz ama bunun bi sonu yok ve bizim de dinlenmemiz lazım.Bir de kendi adıma elimden gelen tüm önlemleri alıp(reflu yatağı,az az sık besleme,gazını çıkarma,hemen yatirmama,ilkyardim ogrenme vs) sonra tevekkül etmeye çalışıyorum Allah ’ın izniyle bir şey olmaz diyerek dua ediyorum.🙏💙