Merimahir Sedaf 😓😓😓 çok zor bi durum yA. Küwezde iken elimde boğuldı çırpınmıştı o gün bu gündür aklımdan çıkmıyor. Boğulacak gibi olması çok korkutuyor.
Merimahir Seydacelep off Allahım korumuş. Çok zor çok yorucu. Benim bi de 14aylık oğlum war. Çok yoruluyorum . bi de yA ben uyanamazsam. Ya yetişemezsem die çok korkuyorum.
Seydacelep Merimahir allah korusun öyle düşünme zamanla geçiyor zaten hiç bir şey olmaz öyle bir duyuyorsun ki duyarsın
Merimahir Belosunannesi Allah korusun. Ben hastanede bişi yapamamıştım Hemşireler yetişmişti çok korkmuştum dona kalmıştım ama şimdi sizin dediğiniz gibi soğukkanlı olmaya çalışıyorum bir müddet sonra yoruluyorum korkum daha ağır basıyor böylelikle.
Merimahir winnie-the-pooh Emiyor emdiğiyle anında boğuluyor. mama yazdırdık. aldım kabız oldu şu an başka bir mama kullanıyoruz yani kabız olmaması için gaz yapmaması için. Reflü Mamaları da çok pahalı reçeteyle de yazılmıyor nasıl yapacağız bilmiyorum.
winnie-the-pooh Merimahir evet canım çok pahalı ama gerçekten iyi geliyor kusmuyor bizde aptamil AR kullanıyoruz .
Lossehelin Merimahir reflü belasından 8 ay çekmiş biri olarak söyleyebilirim ki ilk 5 ay çok zor geçti ek gıdaya ne zaman geçtik o zaman düzeldi reflü maması hiçbirşey kullanmadım çünkü fizyolojik reflüydü yani çoğu bebekte bu durum yaşanıyor. 1 defa boğuldu ben kurtardım elim ayağım titredi tabi ama birşey yapmazsam belki de ciddi ciddi kaybedecektim hala da korkarım kusması bitmiş olmasına rağmen gece uykularında acaba çok yedi mi rahatsız mı gece beslemesem mi diye ama annelik işte reflüsü olmasa başka bişeyden endişe edilecek illa ☺️ Allah hepimizin evlatlarını korusun 💕
Merimahir Busraaa333 Tamam çok teşekkür ederim en kısa zamanda alacağım o yatağı yeterki bebeğim iyi olsun
Merimahir Glsn7581 Maflor verdi doktor onu kullanıyorum on dada yeşil yapıyor asker yeşili renginde yapıyor kakasını yani.
Lavinia35 Merimahir ben reflü yatağı almadım ama kendi besigindeki yatağınin bas kisminin altina havlu kağıt koyuyorum ucu yükseliyor reflü yatağı gibi oluyor.ve hep han yatirip arkasına küçük bir yastık birde göbek kısmına bı yastık koyuyorum. Sizde deneyin ise yarayacaktır
Merimahir Lavinia35 bende o yataktan yok war ama abisi kullanıyor. Mecburen yatak almak zorundayım 😓iyi olsunda razıyım.
Kbragzl Merimahir ahh ben ne çektim. Dediğin gibi kısır döngüye giriyorduk . Emiyor kusuyor doymadıpı için uyumuyor tekrar emiyor sonra yine kusuyor. 5 bucuk aylık olana kadar kustu. Hatta kusmaya devam ediyordu doktor değiştirdim. Sonra bi çocuk doktor ilaç verdi çok şükür ondan sonra düzeldi. Bi gece kusmuyordu onda da bol bol emmek istiyordu. Sırf bu yüzden sırtüstü bile yatıramıyorduk uyumuyordu çünkü. Hep yüzüstü yatmak istedi. Doktor reflüsü olan bebekler yüzüstü yatmayı sever demişti . Çok şükür ama boğulma gibi şeyler yaşamadık kendilerini gerçekten kurtarıyorlar o refleksleri gelişmiş oluyor
Merimahir Kbragzl hangi ilacı werdi dr unuz. Ben midyatta yaşıyorum burda özel dr da yok. Elimizdekilerle idare ediyorum. 😑😬 çok şükür o refleksleri çok iyi. Rabbimin mucizesi malaAllah çok şükür 🤲🏼🤲🏼
Hazelnur29 Merimahir canim korkma her bebekte oluyor benimkide okdr çok kusardiki başından ayrilamazdim birşey olucak diye reflü yatağı kullan veya yatağını meyilli yap başını sürekli sağa veya sola yatır normal durmasın birde besledikten yarın saat sonra yatağına yatır migdesi iyice rahatlasın hemen kusamasin tek tavsiyelerim bunlar zamanla gecicek sabret
Merimahir Hazelnur29 sağol tavsiyen için canım 🤲🏼 Yarım saat değil 10dk zor tutuyorum genelde bir bebek daha olunca kabullenemiyor kardeşini 🙈 yan yatırıyorum ama kendini nasıl oluyor düzeltiyor anlamıyorum.
Aysima3535 Merimahir bende senin gbym her uyudugnda kontrol ediyorum eğilip nefes aliyomu dye çok korkuyorum Rabbim esirgemesin bizden evlatlarımızı 🙁🙏
Merimahir Aysima3535 aminnn aminnnn 🥺🥺🥺🥺 sürekli gözyaşımla dualar ediyorum. Çok kötü çok zor bi durum. 😓😓😓😓😓
Tubikkkkk Merimahir önecelikle kendinizi üzmeyin lütfen benim kızımda da var 3 aylık olduk ben reflü yatağı almıştım yan yatır bide geceleri soluna yatırmaya çalış genelde sağ sol yatırıyoruz ama sol daha iyi kusma aşamasında emzirdiktrn sonra mutlaka gazını çıkar gazını çıkarmadan yatırırsan daha da rahatsız olur çünkü eğer çok çok kötü durumdaysa doktor ilaç veriyor
Merimahir Tubikkkkk inşaAllah canım sakin kalabilirim İnan öyle yoruyor ki bu durum. 😓psikolojik olarak çöküyor insan. Buraya yazmak sizden tavsiyeler almak çok çok iyi geldi çok teşekkür ederim 🤲🏼Allah razı olsun. Allahım bizi ewlatlarımızla sınamasın inşaaallahh 🤲🏼🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Ozgemre Öncelikle geçmiş olsun üzmeyin kendinizi inşallah düzelecektir. Benim bebeğim de fışkırtarak kusuyor hatta sürekli kusuyor reflü belirtisi mi acaba çok kusması
Toprakseyran Merimahir korkma cnm benim yaa kıyamam ağlama üzme kendini. Benim oğlum da çok kusardı hatta saniyelerce nefessiz kalırdı 4. Ayın sonunda azalarak bitti gitti oğlum şuan 10 aylık ve sağlıklı çok şükür. Hemen hemen her bebekte oluyor bu durum yani geçiyor sonradan.
Merimahir Toprakseyran sağol canım İnşaAllah geçer yA bazıları 1sene çekiyormuş. Bebeklerimize de zor. 4kilo 50gr doğdu kıZım şimdi görseniz minnacık. O iyileşse bende iyileşeceğim sanki. Öyle hissediyorum 😓
Tanemduygu Merimahir canım merhaba benim kızım erken doğdu ve ileri derece reflüsü vardı ilk 6 ayım inanımaz zor ve br sürü tramvayla geçti çok kötü bir olay yaşadım hala atamam üzerimden ama şimdi 4 yaşında o dönemde kendi kendime verdiğim bu gereksiz korku yüzünden şuan 2. Bebeği hiç istemiyorum yine aynı şeyleri yaşarım korkusu. Aslında reflü için yapılacaklar çok basit beslenmesine dikkat edip sürekli hafif yüksek ve yan yatırcaksın. Kusar boğulur korkusunu at içinden Allahın izniyle bile olmaz ama eğer bu korkuyla yaşamaya drvam edersen sonun benim gibi olur. İnan ben 6 ay evde tek kalamamıştım şimdi ne gereksiz saçmaymış diyorum yapma bencr
Merimahir Tanemduygu 😓😓😓elimde değil walla. Eşim işten geliyor ona ağlayarak anlatıyorum günümün basıl geçtiğini. Hawalar bi güzel olsa dışarı kızıma hawa almak iyi gelirdi. Dışarı çıkar beynimi boşaltırdım o da olmuyor 2aydır bunları yaşıyorum sadece. 😓😓
Merimahir winnie-the-pooh eşime dedim kuru ekmek yiyelim ama kızımıza bu mamayı alalım die. Bakalım maaşı bekliyoruz 😓