Seymaemre-asya34 Buseeek almadım 3 elbisesi var onu giydirim 3 tane büyüyünce aliirm diye smdi anlamadığı için
Buseeek Seymaemre-asya34 bende almayacaktım geri dedim bayram çocuk sonuçta hemde yaz geldi değişi olur diye
Tubasahra Buseeek Evet ya niyetim ilk basta oydu abilerine de askılı sort almistim takim olsunlar dedim.Fiyati gorunce icine de tisort almak lazim diye vazgecmistim.İndirimi gorunce kaptim 🤓
Seymaemre-asya34 Buseeek olmasa alırdım bakacağım yarın olmazsa alicam artık yapacak bsey yok güle güle giysin şeker 🍬
Ays0 Seymaemre-asya34 nerede yaşıyorsunuz? Mesela ben Ankaraliyim normalde bebek için henüz yarım kol erken ama Adana da yaşıyorum şimdiden yanıyoruz 1 haftaya askılı giymeye geçeriz
Ays0 https://imgyukle.com/i/RRXkHe https://imgyukle.com/i/RRXVxq https://imgyukle.com/i/RRXE0P https://imgyukle.com/i/RRXoKN Ben bunları aldım kızıma https://imgyukle.com/i/RRX5KM https://imgyukle.com/i/RRXxLy halası da bunları almış hediye olarak bakalım dener karar veririz ilk bayramlığına 😍
Seymaemre-asya34 Buseeek olamdi ikintame alacağız yada hırka ile kısa kolluyu kapatacağız havaya göre ben öle dusundum
Buseeek Seymaemre-asya34 bende kısa kollu yada uzun kol bakıyorum gömlek ya altınada ince kilotlu çorap
pandemibebegi Kızlar bayramda kısakollu giydirilir mi acaba ya uzun kollu mu alsam karar veremiyorum bir türlü